Direktlänk till inlägg 8 augusti 2014

☛50 Saker Som Ni Kanske Inte Visste Om Mig☚

Av elvira - 8 augusti 2014 15:00

När ni läser detta inlägg är jag på stugan och detta är ett tidsinställt inlägg. Hej! i detta inlägg ska jag göra en 50 saker som ni kanske inte visste om mig! 


1. Jag ÄLSKAR donuts <3


2. Jag vill bli sångerska och skådespelerska!


3. Jag skriver egna låtar.


4. Jag hatar att vara i situationer när man måste ta allting på allvar. Jag kan vara en jätte allvarlig person men ändå inte.


5. Jag är en ÄKTA Tribute


6. Min älsklings serie som min mindre var Galactik Football!


7. Jag gillade att härma lotta när jag var mindre.


8. Och jag klädde mig som en hippie när jag var mindre :D


9. Jag gillar faktiskt att vara ensam ibland.


10. Jag dagdrömmer och drömmer so obehagligt mycket!


11. Min hjärna är en mycket stor och läskig plats o.o haha.


12. Jag har ett stort födelsemärke på min högra arm.


13. Jag var inte alls intresserad av musik som mindre eller jag älskade musik men jag hade aldrig funderat på att bli sångerska. Men en gång kom det en talangjakt (Haha jag visste inte hur dom gick till) men jag var med för skojsskull och vann den :D


14. Jag sjöng Love me av Justin Bieber.


15. Jag har uppträtt på scen cirka 10 gånger.


16. Jag är helt Outgoing! :D


17. Jag har varit kär endast 1 gång.


18. Jag var löjligt besatt av katter i trean.


19. Jag älskade min barndom, ärch inte för att skryta haha.


20. Jag tänker alltid på mitt förflutna.


21. När jag var mindre hade jag alltid drömt om att bli polis.


22. Mina favorit serier är Pretty little liars och Castle.


23. Jag shippar Joshifer, Everlark, Ezria, Caskett, Seddie och Four-Tris så galet  mycket.


24. Mina idoler är Jennifer Lawrence och Josh Hutcherson <3


25. Jag är rädd för loppisar..fråga inte varför haha.


26. Jag hade en lila nallebjörn när jag var mindre som jag aldrig släppte. 


27. Och jag hade ett blått fjärils halsband när jag var mindre som jag också hade på mig hela tiden.


28. Jag trodde starkt på Tand-fen när jag var mindre o.o


29. Jag har alltid velat ha en kill bästis.


30. Jag kan stå på händer.


31. När jag var liten var jag besatt av Shakira.


32. Jag vill ALLTID vara bäst på allt!


33. Jag har en bästis som jag har vara bästis med i cirka 8 år.


34. När någon berättar ett skämt skrattar jag aldrig åt skämtet utan personens skratt.


35. Jag var värsta Moviestarplanet nörden för ett tag sen.


36. Jag har fått diplom på Kollo som Kollots Fulldansdrottning och Kollots Modigaste. Och hehe jag fick fuldansdrottning för det var en tävling där och jag vann den ^^


37. Jag har en fobi för att jag inte kan sova utan att ha något som täcker mina fötter. Jag tror bara någon ska greppa tag i dom och dra ner mig..


38. Jag brukar säga vardagligen att jag får förbannelser för att något jag tänker, hör, säger & ser händer..and that freaks me out!!


39. Jag kan knappt hålla i handduks material det är så..bläh..


40. Jag äslakr tyska låtar.


41. Jag gillar att klottra massa saker på böcker och i böcker.


42. En gång i bosnien när jag var liten höll jag på att drunkna men en tjej räddade mig.


43. En gång skrattade jag i 9 minuter utan att hålla tyst haha.


44. Det går inte en dag utan att jag inte har tagit ett foto på hela dagen.


45. Jag vill jätte gärna läsa Catching Fire, Divergent, Insurgent, Allegiant och The Fault In Our Stars! Jag har endast läst Hunger games och Mockingjay från Hunger Games trilogyn. 


46. Jag är jätte åksjuk.


47. På Laserdome kommer jag alltid etta, två eller trea för jag tar spelet på allvar aha :D


48. Jag kan inte längre dricka vanligt vatten utan is..it's so refreshing with ice ^^


49. Jag har haft två katter, Tiger och Leo/Simba vi har fortfarande inte bestämmt oss haha.


50. Jag älskar urringade tröjor <3


51. När jag var liten hade jag alltid velat vara med i Wild Kids.

 

Det var 50 saker ni kanske inte visste om mig! Eller vänta? Jag skrev ju 51 saker. Ja juste för att en av dessa 51 frågorna stämmer inte och ni får endast gissa en gång i Kommentarerna vilken av frågorna ni tror jag ljög på. Vi hörs!

 

 

 
 
Ingen bild

selenator

8 augusti 2014 18:07

ehmm tror det med uringade eller simba/leo haha! Kommer snart hem vill du ha something herifron&

elvira

9 augusti 2014 10:41

Japp uringade var rätt! Congrats :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elvira - 13 mars 2015 22:44

Hej..det var ett tag sen huh? Jag är jätte ledsen och även för att jag inte har sagt något. Men jag kanske funderar på att sluta med att blogga eller kanske bara ta en paus. Jag vet inte varför riktigt...jag vill gärna försöka men det kanske kommer d...

Av elvira - 21 januari 2015 20:27


Av elvira - 15 januari 2015 22:52


Av elvira - 15 januari 2015 22:49

Hej! Ledsen för inget inlägg på sistone. Jag verkar bara inte haft intresset eller ork till att blogga. Det kanske kommer bli så ett tag men inlägg kommer iallafall! Igår var det lika komplicerat väder som idag. Igår regnade det, sedan slutade, se...

Av elvira - 1 januari 2015 23:20

Hej! Vi har ju inge setts sedan 2014? Haha. Japp nu är det 2015. Jag kommer säkert fortfarande skriva 2014 och december i skolan haha. Men ja, mitt nyårsafton var rätt hyfsat. Emina kom som vanligt och sovde över, vi åt, dansade, lyssnade på musik oc...

Presentation

Vas happenin'

Jag heter Elvira men blir oftast kallad för Elle!Jag är 12 år gammal och jag driver denna blogg.

Dagliga uppdateringar om min vardag + videos. Sätt er bekvämt och enjoy!

Fråga mig

52 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

One Direction
Zayn Malik

Ovido - Quiz & Flashcards