Alla inlägg under september 2013

Av elvira - 27 september 2013 16:10

Jag sammarbetade med Layla ;) Men det står y för hennes riktiga namn börjar på Y. Men hon vill bli kallad Layla så thats it :D


   

Av elvira - 24 september 2013 19:57

     

Av elvira - 24 september 2013 15:59

Idag hade vi datakunskap. Det var väldigt kul och vi körde såna tangentbords övningar och jag vann på det :D Nästa vecka ska någon försöka klå mig :D Jag brukar inte sitta jätte mycket vid datorn men jag skriver noveller, bloggar, Facebook och mycket mer. Så ni fattar att jag är rätt så bra på det :D

 

Av elvira - 21 september 2013 14:41

Om ni undrar vart jag har hålit hus så har jag slappat och kollat på en asbra soldat film ;) Ville uppdatera nu för ja ska till Emporia med mamma och syrran ;) Så kommer inte uppdatera i ungefär 3 timmar ;D Shopping freak :D


 

Av elvira - 20 september 2013 16:13

Godmorgon! Jag fick vakna halv 7 idag för 10 över 7 ska jag till tandläkaren. Det ligger vid Emporia så vi kunde lika gärna promenerat dig och ändå hinna tillbaka hem äta frukost och gå till skolan och ha cirka 10 minuter kvar innan vi går in. Men det gick bra inga hål at all ;)


Och som sagt är det fredag! Yes finally! Imorgon ska jag till Emporia med mamma för att köpa idrottskläder + skor och some other sruffs and clothes. Men snart ska jag till Lyktan och ta det stilla rolit liksom ;)


 

Av elvira - 14 september 2013 08:55

Hejsan ville bara ge ut lite Fakta om idag ;) Jag ska uppträda idag vid 2 tiden. Med 3 andra. Eftersom priset var att uppträda någonstans. Så jag ville bara säga det. Men jag bloggar vid 12 tiden för klockan 1 ska jag till Lyktan för att värma up, fika och lite andra saker. Så jag är taggad. Eftersom gårdagen i Lyktan så frågade ett par stora tjejer om ja kunde sjunga lite för dom och dom sa att jag hade en jätte fin röst. Så självklart blev jag överlycklig 


Varför jag inte bloggar om Mode?

 

Jag fick en kommentar igår kväll och det var ''inget'' så hete anynormousen xD (Anynom hahaa) Vet inte varför jag skrattar så jag fortsätter! Men det var en kommentar om dålig kvalite på min Kamera. Helt rätt jag fotar + filmar med min Samsung Galaxy Young för att jag inte har en sladd till min kamera så jag kan inte använda den. Sedan sa hen att jag borde blogga om mode för att jag inte gör det. Jag skulle gärna ta till dit önskemål men denna bloggen handlar inte om mode? Den handlar om lite blandat, Min vardag, One Direction, Musik ♥

 

Men vi ses ♥

 

       

 

 

Av elvira - 13 september 2013 20:18

 

Av elvira - 6 september 2013 14:34

1) Har du ett smeknamn? Ja, Jag brukar kallas Elle eller Elli ;) Fast Emina Kallar mig Brunfläck ._. I då nå why xD

2)Vilket ämne är din favorit i skolan?  Hemkunskap, Fysik/Kemi och Engelska

3)Favorit dricka? Vatten, Fanta Lemon, Cola 

4)Favoritlåt just nu? Hm..Mean girls - Rachel crow, One way or another- 1D, Vet  inte riktigt men dom gillar jag.

5)Vilka namn skulle du namnge dina barn? Haha skulle valt Zayn och Selma :D

6)Tränar/ sportar du? Nepp, men jag har gått på Juijuitsu

7)Favoritbok? Izzy och gänget :D och Det värsta med min syster *Läser den just nu i skolan, Asbra ;)*

8)Favoritfärg? Blå, Lila och röd. Fast jag gillar alla men domma är dom lite mer speciella.

9)Favoritdjur? Aboslut är det Katt!!

10)Favoritparfym? Har ingen men villså gärna ha one directions parfym ♥

11)Favoritårstid? Gillar alla jätte mycket men gillar mest nog? Sommar och höst tror jag? I då nå :)

12)Vilket program läste du under gymnasiet? Ingen, Ja går i mellanstadiet ;)

13)Har du varit utomlands?Vart har du varit? Uh, Hatar såna frågor för att jag har bara varit i Bosnien och Danmark.

14)Hur många språk talar du? Svenska, Engelska, Bosniska, Turkiska lite och lite arabiska. Halva mina komisar är där ifrån.

15)Hur många syskon har du? En lillasyster och två halvbröder.

16)Favoritkläddaffär? Det är nog H&M och KapAhl. Fast New yorker har coola kläder.

17)Favoritresturang? Har ingen speciell.

18)Tycker du om skolan? Ja visst ;p

19)Favorit kanaler på youtube? Misslisibell, KajsasBeauty, LinnAhlborg, Macbarbie07

20)Favorit serie? Pretty little liars, Ghost whisper (Fast den visas tror jag inte längre) Och lite random från Nickelodion.

21)Favorit film?  Descripebel me xD

22)PC eller MAC? Mac för har aldrig användt eller haft något från PC.

23)Vilken telefon använder du? Samsung Galaxy Young.

24)Hur lång är du? Oh? Ärligt så vet jag inte :D 100 något :D


Detta var lite saker om mig :)

  

Presentation

Vas happenin'

Jag heter Elvira men blir oftast kallad för Elle!Jag är 12 år gammal och jag driver denna blogg.

Dagliga uppdateringar om min vardag + videos. Sätt er bekvämt och enjoy!

Fråga mig

52 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

One Direction
Zayn Malik

Skapa flashcards