Alla inlägg under december 2013

Av elvira - 31 december 2013 10:48

Godmorgon! Idag är det äntligen Nyårsafton. Igår var jag och ziki tvungna att lägga oss klockan 11 ._. bara för att vi har suttit uppe tre nätter i rad till klockan 2 ^-^ Vi kollade på en asbra film ju :D Jag och hon somnade ungefär halv 2 förra natten ;)


Men idag kommer Emina 11 - halv 2 då tänker vi bara ta det lugnt. Och bestämma vår nyårsvideo/rekvisita för vi har inte bestämmt klart. Sen när vi är klara går vi ut och filmar den. När vi är klara med filmningen ska vi ta något att äta snabbt och filma vår skräckfilm vi gjorde hoss mormor. Action filmen ;p Sen efter det så redigerar jag nyårsvideon för den borde nog komma upp på nyår :D Fast skräckfilmen kan vi ta imorgon. Och sen ska vi börja fixa till oss till festen. Och maten ska lagas och vi ska fixa det mer välkomnande :) Sen när vi är klara om det fortfarande är lite ljust ska vi skynda oss ut och fota. Så jag berättar inte hur vi kommer se ut. 


Jag kommer filma lite under festen och göra en ''Min nyårsafton 2014'' för vi väntar ju på 2014 så jag antar att det är 2014 ;) Men ha det så bra.


P.s jag har gjort bilden, vad tycks? ♥

 

Av elvira - 30 december 2013 12:05

Hejsan! Jag tänkte hitta på egna frågor och göra en tag som heter ''The 2013 Tag'' hittade ingen tag om det så då bestämmde jag mig att göra en egen! Jag har sammlat ihop bilder från detta året men inte allihopa det finns massor med fler i en annan mapp! Men vi nöjer oss med mappen då snön gick bort ;)


Bästa minnet 2013?: Det bästa minnet ? Oh det är svårt 2013 var ingen höjdare för mig. Men vad sägs om tjej lägret eller när jag hade mitt ''bästa'' framträdande hitills sa mina föräldrar ;)

 

Från skala 1-10 vad får 2013?: Av mig så får 2013 från skala 1-10 nummer 6½-7, det är ett svårt val.

 

Skulle du velat uppleva 2013 en gång till?: Nej, detta året var väldigt kaos. Problem med vänner, orkaner och massa annat man bara INTE vill uppleva en gång till.

 

Har du lärt dig något nytt under 2013?: Ja, jag började ju femman detta året så matte :D

 

Bästa skolminnet under 2013?: Hm? Det vet jag inte, laserdome, sally jones teatern när vår klass var riktigt högljuda medans de andra var så tysta och sneade på oss haha. Ja men det är svårt.

 

Var din 2013 födelsedag bättre en 2012?: Det vet jag inte heller eftersom i år 2013, så hade jag inget kallas men jag fick mycket fina saker som jag är tacksam över. Lika dant med 2012 förutom att jag hade en födelsedagskallas fest.

 

Vem har du umgåtts med mest under 2013?: Det är nog Layla, Emina tror jag.

 

Hur var din sommar 2013?: Ingen vidare, jag hade jätte tråkigt alla mina vänner var på semester jag åkte ingenstans utan var bara hemma. Men sedan mot slutet av sommaren började det hända lite saker som tjejläger och ridning.

 

Jobiga situationen under 2013?: Bråk.

 

Hatade du eller älskade du 2013?: Alltså..inte hatade snarare inte tyckte om.

 


Gillade du Eurovision Song Contect i år?: Ja den var väl bra, hejade på Danmark för at den låten förstjänade vinnsten enligt mig och Emina.

 

Bästa sötsaken du prövat/inte äter så ofta under 2013?: Ja, jag blev kär! I donuts ♥

 

Har du gått ner i vikt under 2013?: Ja jag märkte att jag hade gått ner i vikt efter sommaren.

 

Bästa filmen du sätt under 2013?: Mr. Poppers Penguins, Dumma mig 2, Smurfarna 2 och This is us.

 

Vad kunde man förbättrat med 2013?: MASSOR!

 


Har du blivit kär under 2013?: Nepp.

 

Har du varit i ett förhållande under 2013?: Nej.

 

Tror du att 2014 kommer bli bättre än 2013?: Japp, och det ska jag se till!

 

Bästa citatet under 2013?: Just close your eyes, And enjoy the roller coaster that is life :) x

 

Hur var julafton 2013?: Den var väl okej, jag firar ju inte den så det är väl inget speciellt.

 


Hur såg du ut under nyårsafton då 2013 var påväg?: Jag hade först en blå klänning men jag byte sedan till tajts och en vanlig tröja.

 

Hur kommer du se ut under nyårsafton 2013?: Ja men det får ni se imorgon..^-^

 

Är du stolt över någonting under 2013?: Uppträtt och fått bra kritik för det :)

 

Bästa låten du kommer minnas året 2013?: Hatar sånna frågor för man har för många!! ♥♥♥ Speciellt jag men vi kan väl ta ''Story Of My Life - One direction''

''Wake me up - Avicii'', ''Stay- Rihanna'' och Uncover - Zara Larsson. Jag tror de låtarna får mig att minnas detta året.

 

 

Av elvira - 27 december 2013 17:10

Hej åt nyss pizza, och är mätt! Sedan öppnade jag och syrran ett paket där det var 2 elvital Shampo och balsam. En dove ansiktskräm, ett jätte snyggt nagellack som jag ska ha på nyårsafton, locktång! Men nu har jag väldigt tråkigt fast jag lyssnar på musik ;) 


 

Av elvira - 19 december 2013 12:16

Hej! Skolavslutningen var jätte rolig. Vi började med att snacka lite vad som har varit roligast denna terminen och sedan så kollade vi på julkalendern. Efter det hade de ställt upp ett julgrann som vi dansade runt. Vi sjöng en sång jag har glömmt namnet på där jag halka minst 28 gånger haha. Och vi hällsade på våra gammla lärare som höll på att gråta :) Jätte söt ;)


Men snart nu klockan ett ska ja gå till Laserdome! Haha on top again :D


   

Av elvira - 17 december 2013 15:36

Hej. Idag har vi hela skoldagen teknik. På morgonen kollade vi på julkalendern direkt efter det hade vi teknik vi skulle bygga borar. Tills idrotten klockan 10. Efter det teknik. Lunch, man fick vara inne på rasten då hade vi teknik till halv 3. Nu är jag äntligen hemma, har ätit och ska strax ut med Josefine.

   

Av elvira - 7 december 2013 09:53

Godmorgon! Är  jätte glad. Det snöar och perfekt tillfälle på en helg. Stormen har nog lagt sig ;) Jag vet exakt vilka kläder jag ska ha till fotot. Och one header is maybe comming up då tomorrow eller ikväll ;) <3 Min syster och jag ska senare ut och fota! <3


 

Av elvira - 6 december 2013 20:52

Hej! Vi har har julpynt på lyktan. Och gissa vad..IT IS SNOWING!!!! Men annars har jag pratat ut lite med Lina fast önskat att Jonas var där. Han är rolig och förstår mycket. Men annars så har jag också spelat twister med Josefine och Ziki.


     

Av elvira - 1 december 2013 17:18

Hej! Inte hunnit med någon photoshoot men har bara chillat idag. Varit ute med Jossan funderat ut lite videos och så. Men jag har en ide till in header. Bara väntar till snön xD Jag hoppas det blir bra iallafall! Ville också göra en morgon rutin men äh pallade inte :D


 



Presentation

Vas happenin'

Jag heter Elvira men blir oftast kallad för Elle!Jag är 12 år gammal och jag driver denna blogg.

Dagliga uppdateringar om min vardag + videos. Sätt er bekvämt och enjoy!

Fråga mig

52 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

One Direction
Zayn Malik

Skapa flashcards