Alla inlägg under augusti 2014

Av elvira - 31 augusti 2014 11:17

Hej! Igår kollade jag på The fault in our stars! Sen var så sorlig och så romantisk. Den var också riktigt rolig så jag rekommenderar den filmen jätte mycket! Men jag varnar er att ni kommer att gråta! Men bra var den. Jag började bli snuvig igår kväll och hostade väldigt mycket och idag blev det värre. Så det verkar som att jag är förkyld :/ Min näsa irriterar såå mycket :( Och så har det regnat och åskat hela natten så det är typ en liten översvämning här. Men aja jag ska kolla pånågon film snart eller serie men vet inte nte vilken men har ni några idéer på filmer och eller serier uppskattas det om ni snälla kommenterar! Vi hörs <3



Av elvira - 26 augusti 2014 19:13

Hej! Vi ska få pröva på alla språk nu och denna och nästa vecka Tisdag och Fredag har vi språk och jag fick Franska! Jag gillar det faktiskt jag har ett fint uttal tydligen haha <3

Av elvira - 23 augusti 2014 18:21

Hej! Jag har gjort nya naglar och hehe ni känner mig varje gång jag är besatt av något ritar jag eller målar jag det. Men ja, Michael Jackson naglar blev lite nöjd iallafall :) <3

Av elvira - 22 augusti 2014 15:53

Av elvira - 20 augusti 2014 22:29

Av elvira - 18 augusti 2014 22:50

Hej! Idag var det första dagen på skolan. Även fast det inte riktigt var en riktig lektion längtar jag ändå till helgen haha! Men bara lite info och prat typ. Men förutom det idag så har jag dansat och sjungit en hel del. Jag dansade så mycket att jag svettades riiktigt mycket haha. Men så har jag sjungit & Ofc Michael Jackson. Haga men en av hans låtar har jag verkligen fastnat i som jag personligen och haha mamna tycker att jag sjunger väldigt bra på! Den passar verkligen till min röst! <3

Men vet ni vad? Jag har fått rekord många speciella besökare! Så tack så mycket mina älskade Eloggisar haha. Det lät så fel fast ändå rätt haha. Men ja jag slutar hela denna vecka halv två! Så ja vi hörs <3


Av elvira - 17 augusti 2014 22:52

Hej! Denna dag har varit lite blandat gråt, regn & malmöfestivalen och haha det med gråt är inget att oroa sig för förutom att detta är sista dagen på sommarlovet...men egentligen grät jag så hiiimla mycket över gamla videos på Michael Jackson ;_; Har ärligt talat aldrig gråtit så mycket i hela mitt liv! Han är en så jävligt stor förebild till mig och det gör ont när man tänker på att den fantastiska mannen inte ens existerar längre..Jag tänker inte fortsätta skriva så mycket för det kommer bli värsta texten här haha. Men folk borde ärligt talat brytt sig mer tidigare och öppnat ögonen för ingen och jag menar INGEN kommer att bli bättre än Michael, ingen. Hans låtar bara rör mitt hjärta ordentligt och man kan verkligen inte sitta still till hans underbara låtar. I år den 25 Juni var det 5 år sen Michael dog, han blev 50 så..RIP Michael Jackson <3

Men nu måste vi vidare..så det har verkligen varit skit väder här men ändå gick vi till Malmöfestivalen och ni vet det spelet där man ska kasta ner burkar? På första slaget fick jag ner alla förutom en och på andra slaget fick jag ner den sista. Och haha det var en kille okänd kille som sa att jag fick ner alla på första slaget men då sa han mannen att jag måste få ner alla från hyllan de låg i och det gjorde mig riktigt arg. Vi fick plus ingenting alltså jag vill ha hans face till en brottningskudde haha. Men så köpte jag 2 skal där! Äntligen har någon i
skal till min mobil jag köpte ett gummi minion skal och ett Batman skal! Är jätte nöjd. Så jag måste ta och lägga mig nu ska upp 8 imorgon så får torka bort tårarna and stay strong! Haha vi hörs <3



#

Av elvira - 15 augusti 2014 21:27

"Don't let people treat you like a cigarette. They only use you when they're bored and step on you when they're done. Be like drug, let them die for you"

Presentation

Vas happenin'

Jag heter Elvira men blir oftast kallad för Elle!Jag är 12 år gammal och jag driver denna blogg.

Dagliga uppdateringar om min vardag + videos. Sätt er bekvämt och enjoy!

Fråga mig

52 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

One Direction
Zayn Malik

Skapa flashcards