Alla inlägg under november 2014

Av elvira - 20 november 2014 20:57

Av elvira - 16 november 2014 21:06

Hej! Igår var jag i Emporia med några fina tjejoor <3 Vi kollade på 7D, åt en massa, prata, kollade på kläder, prövade galna hattar, skämde ut oss haha och mycket mer. Det var rätt kul! Kollade på tröjor och hittade några jag gillade men köpte inte dom. Men jag vill gå nästa helg igen haha, snart ska jag gå varje vecka nu haha. Men iallafall har jag bara suttit inne i dag och latat mig. Kollat på film och ätit. Men imorgon är det Måndag olyckligt nog. Längtar inte alls men den kommer ju varje vecka tydligen haha. I fredag fick min klass höra dåliga nyheter, att en av mina nuvarande favorit lärare ska sluta :/ Jätte tråkigt att höra var det och han slutar om 2 veckor på tisdagen tror jag det var. Så får se om jag hittar något fint till honom! Imorgon ska jag och några klasskamrater inklusive dom tjejerna från igår besöka vår kompis som opererade sig nu i veckan och så ska vi ha lite mysigt och se hur hon mår :) Jag har även lite nyheter om det med mockingjay, jag ska gå på torsdagen istället för onsdagen för det är då mina föräldrar får lön så att vi kan ha lite snacks under filmen. Den är ju trotts allt 2 timmar lång haha. Men nu ska jag se klart en film så vi ses!


 

Av elvira - 1 november 2014 21:15

Hej! Idag så har det varit rätt lugnt och riktig Halloween väder! Dimmigt och övergivet så att säga haha. Men jag har gått på bus eller godis och var utklädd till A i Pretty Little Liars. Väldigt enkelt att få ihop. Jag tog istället för en svart hoodie min pappas svarta sköna jacka haha, svarta byxor och en vit mask! Men jag har även varit i Emporia och då gick vi in i ett spökrum. Det var inte lika spännande än förväntat men ändå rätt kul. Sedan kollade jag och syrran på 7D. Jag ville egentligen ha Alice i Underlandet versionen men hon förslog något annat för att den var lite mer för barn ._. hahahaha. Så vi tog någon extrem berj&dal-bana och den var verkligen extrem! Haha, jag blev piskad bakom mina lår och det var inte kul haha. Men nu ska jag kolla klart på mitt Michael Jackson Halloween Marathon. Som innehåller 39 minuters Ghosts och 13 minuters Thriller. Sedan ska jag kolla på X-Men del 2! Ha en bra kväll!


 

Av elvira - 1 november 2014 21:11

Hej! Nu är det November! Denna månad vet jag inte riktigt vad som kommer hända. Så jag får bli överraskad men jag hoppas på ett bra sätt. Jo jag vet inte vad jag tycker om November. Det är inget så jätte speciellt med den månaden förutom att månaden efter är det December haha. Man jag och min klass kanske åker upp till Stockholm denna månaden. Jag kommer inte berätta varför, för det är inte säkert! Men ja. Jag har inget så speciellt att säga om November bara att jag hoppas på en bra månad. Jag har haft det tufft den sista tiden så jag vill gärna att det ska få en paus. Något speciellt ni ska göra? 

 

Presentation

Vas happenin'

Jag heter Elvira men blir oftast kallad för Elle!Jag är 12 år gammal och jag driver denna blogg.

Dagliga uppdateringar om min vardag + videos. Sätt er bekvämt och enjoy!

Fråga mig

52 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

One Direction
Zayn Malik

Skapa flashcards