Alla inlägg under februari 2014

Av elvira - 27 februari 2014 15:31

Hej! Fotat lite bilder idag i skolan ''Blå tema'' :D Haha men fotade dessa i mobilen och de var ju grymt snygga!! Hann inte göra effekt så det kan vara så här. Älskar de!    

Av elvira - 23 februari 2014 16:35

Av elvira - 19 februari 2014 15:46

Hej! Igår gjorde jag inte så värst många inlägg men ja hade ''fullt upp'' och har inte tyvär hunnit göra en tag. Så gör en skriftlig en ikväll. Men idag var jag i Lyktan och typ ALLA gick till fotbollen så det var bara jag och en liten kille kvar så jag valde att kolla på film då valde jag Harry Potter. Har sakta börjat fastna för dom filmerna och en serie som kallas Castle. Men iallafall så såg jag inte hela så ska se klart den på Fredag. Och nu ska jag hämta något att äta eller dricka & kanske både och :D Och sitta och litea efter filmerna! Kan redan ungefär 4-5 hemsidor på datorn och alla är grattis eller halvt några av de. Vi ses Senare!


 

Av elvira - 16 februari 2014 12:33

Hej! Har surfat runt lite och chattat med Mina. Emina, jag och Ziki kollade på Trick'r Treat hette filmen. Väldigt läbbig och komplicerad haha. Vi ska senare till min morfar för att han fyller år idag! Och jag om två dagar! Ska inte ha kallas men kanske ska ordna ett efter lovet!! Och projektet jag pratade om förra månaden kanske blir av!! Men ja nu ska jag lyssna på tyska låtar har blivit så besatt av de på sistonde fast det roliga är att i sexan tänker jag inte ta tyska ;D Men älskar låtarna! <3


 

Av elvira - 7 februari 2014 17:50

Hej! Vi hade ju idag prov och det var matte två prov. Båda hade A och B. Hoppas det gick bra hade det hela dagen förutom lite So/No vid 10-11 för några av oss skulle ha Musik. Sen hade vi Danmark förhör. Men det var en liten chock för de hade inte berättat att det också skulle vara Danmark, Norge, Sverige & Finland! Men hoppas det gick bra. Slutet av dagen kollade de som var klara på en film om istiden i ungefär 25 minuter. Nu är det helg! ♥ Härliga Helg!!

Varit i lyktan och ska ditt igen och kanske se en film. Och så vara hemma och softa efter en lång skoldag!


 

Presentation

Vas happenin'

Jag heter Elvira men blir oftast kallad för Elle!Jag är 12 år gammal och jag driver denna blogg.

Dagliga uppdateringar om min vardag + videos. Sätt er bekvämt och enjoy!

Fråga mig

52 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

One Direction
Zayn Malik

Skapa flashcards