Alla inlägg under januari 2015

Av elvira - 21 januari 2015 20:27

Av elvira - 15 januari 2015 22:52

Av elvira - 15 januari 2015 22:49

Hej! Ledsen för inget inlägg på sistone. Jag verkar bara inte haft intresset eller ork till att blogga. Det kanske kommer bli så ett tag men inlägg kommer iallafall! Igår var det lika komplicerat väder som idag. Igår regnade det, sedan slutade, sedan haglade och sedan regnade det, sedan slutade det och till sist började det snöa världens största snöflingor bokstavligt talat! Senare den dagen var det soligt haha. Idag morse var det en väldigt fin himmel. Jag älskar att komma till skolan med fina färger på himlen, det får mig att känna mig glad med tanken på att jag vaknat tidigt och hunnit se det! Men senare idag har det bara regnat fram tills en timme sedan. Väldigt komplicerat väder!

Av elvira - 1 januari 2015 23:20

Hej! Vi har ju inge setts sedan 2014? Haha. Japp nu är det 2015. Jag kommer säkert fortfarande skriva 2014 och december i skolan haha. Men ja, mitt nyårsafton var rätt hyfsat. Emina kom som vanligt och sovde över, vi åt, dansade, lyssnade på musik och unna oss med "pilkastning" om ni minns den bilden ifrån Ystad kastade jag små pillar på en "tavla" då man skulle försöka pricka mitten.

Och sedan vid 12 slaget gick jag, Eme och syrran ut och smällde stjärnor som låg i en tub typ. Det var en knapp man skulle trycka på så att det kom ut pappers stjärnor. Vi tände även 30 tomtebloss och sprang runt i våra klänningar i kylan till ljudet av en massa raketer i bakgrunden. Jag har aldrig sett så mycket raketer i verkligheten, vad dom leverera i år! Min syster hittade även ett par otända raketer som vi smällde! Det var en väldigt rolig nyårsafton! Gott nytt år på er <3


Presentation

Vas happenin'

Jag heter Elvira men blir oftast kallad för Elle!Jag är 12 år gammal och jag driver denna blogg.

Dagliga uppdateringar om min vardag + videos. Sätt er bekvämt och enjoy!

Fråga mig

52 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

One Direction
Zayn Malik

Skapa flashcards