Alla inlägg under november 2013

Av elvira - 28 november 2013 15:11

 

Av elvira - 26 november 2013 20:53

Det är väldigt stressigt nu. Varit ute med jossan innan sen ringde mamma för vi skulle till mormor. Men pappa gjorde en sak så jag sov så länge. Så vi handlade och gick sedan. Och vi gick och handlade igen. Nu ska jag träna på Lucia och en engelsk låt jag tränar på! Och sås ak jag äta och försöka hinna med att platta mitt hår!!


 

Av elvira - 23 november 2013 12:10

Vas Hapening? Ja juste! One direction dagen is hapening ;D Idag är det mina 5 babes dag! One direction dagen. Det ska jag fira med att baka lite senare. Senare ska jag också fira med att kanske lägga upp en video på när jag sjunger en av deras låtar! Jag kanske låter lite oslippad för jag är sjuk ;) <3


Happy One Direction Day ♥


 

Av elvira - 13 november 2013 20:37

Hej sjöng nyss sound really well i think ;) Men jag är nöjd. Vi hann aldrig joba på projektet och fotorna men det gör vi kanske imorgon för vi ska planera mer och så var det mycket smällar som förstör och UGH! Får damp. Men blev lite vildt på läxhjälpen killar var utanför lyktan och smällde! Så vi låste dörrarna och ringde polisen några grät/blev rädda. Hate it! De borde verkligen skaffa sig ett liv men vem lyssnar ..


 

Presentation

Vas happenin'

Jag heter Elvira men blir oftast kallad för Elle!Jag är 12 år gammal och jag driver denna blogg.

Dagliga uppdateringar om min vardag + videos. Sätt er bekvämt och enjoy!

Fråga mig

52 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

One Direction
Zayn Malik

Skapa flashcards