Alla inlägg under april 2014

Av elvira - 26 april 2014 19:03

   

Av elvira - 20 april 2014 00:17

Hej! Denna dag började med att jag såg en skräckfilm med Eme och syrran som heter Appartment 1303 haha the best routines of all time. När filmen var slut satte jag mig en stund vid datorn, åt och fixade mig för att jag och Eme skulle promenera till Mobilia och Coop b.la för att sälja. Haha men ja det ''gick ju bra'' haha men vi fick lite mortion promenerade flera kvarter yey haha bra kondition ^^ Men det var också varmaste dagen i år för mig tbh!


När vi kom hem hann vi vara hemma en stund + så fixade jag min nya design! Vad tycks? Skriv nere i kommentarerna förästen. Sen åkte vi till mormor & morfar och på vägen lämnade vi Eme hemma. Sen fortsatte vi dit och var där 2-3 timmar. När vi åkte hem frågade pappa och vi ville äta pizza och vi svara självklart ja då svängde vi ner till en Pizza resturang och chäcka god pizza, btw Pescatore is the limit haha *-* Nu är det strax att sova efter ungefär två timmars Harry Potter tittande, godnatt ♥



Av elvira - 16 april 2014 19:45

   

Av elvira - 13 april 2014 17:37

You eat ice cream after a broke up to make you happy, but what's going to put a smile in your face for the rest of your life it's probably going to be music.

Kisses - -E

 

Av elvira - 7 april 2014 19:44

Detta var Minas ide när vi var ute igår när vi körde vår lek.Att jag fotade ett foto när jag skrev så då sa jag att jag tänkte göra det när jag köper hemma en haha. Kreds till henne :P!!  

Av elvira - 3 april 2014 18:16

Minns ni ''hundnamnstävlingen'' jag hade långt bak i min blogg. Då föreslog jag Ombre och den heter så nu så haha jag döpte min kompis hund :D Men då var jag ute med ägaren och en annan kompis. Vi gick runt och sen blev vi anfådda för hunden fick gå fritt då sprang den och vi sprang efter den men ägaren sprang inte för den platsen den stanna på var där Ombres föräldrar dog :( Stackare ♥ Men nu ska jag säkert äta något från det vri grilla få tag på Layla eller Mina för jag vill ut igen haha.


                 

Presentation

Vas happenin'

Jag heter Elvira men blir oftast kallad för Elle!Jag är 12 år gammal och jag driver denna blogg.

Dagliga uppdateringar om min vardag + videos. Sätt er bekvämt och enjoy!

Fråga mig

52 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

One Direction
Zayn Malik

Skapa flashcards