Alla inlägg under september 2014

Av elvira - 25 september 2014 19:10

Hade riktigt tråkigt så kände för att rita något simpelt. Då blev det den lila dystra åsnan i nalle puh haha. Inte den bästa men ändå något jag kunde roa mig med att göra.

Av elvira - 25 september 2014 19:07

Jo dagen idag gick rätt så bra hade ett litet oförberett mattetest fast det var inget att oroa sig för sa dom. De vill bara se vad exakt man behöver hjälp med. Det gick som en dans, jag klarade nog alla haha. Sedan blev det Kemi prov med endast tre frågor som jag också tror jag fick alla rätt på haha. Men när jag kom hem fixade jag lite mellanmål en gnutta onyttighet haha. Men jag svärde banan skivor till hjärnor ich formade ett hjärta med Nutella. Och det var väldigt gott haha.Men ska snart trträna inför imorgon då jag har Engelska och Geografi prov. Önska mig lycka till!


Av elvira - 24 september 2014 14:08

Hej! Det är Studiedag idag och det har varit rätt chill kollade nyss på faktiskt en rätt så bra, rolig och vacker film jagminns inte namnet på den tyvärr men det handlade om en kvinna kallas Jasmine som ville bli stylist. Fast ingen trodde på henne och hon har blivit mobbad ända sedan när hon var ett barn på grund av hennes vikt. Men en Nigerisk man ger henne självförtroende och till slut går hennes dröm i uppfyllelse. Att designa snygga, bekväma och vackra kläder till stora kvinnor. Det var rätt grym! Men alla dar har väl ngn nackdel jag måste plugga hårt för har en MASSA prov nu på fredag så måste plugga engelska, Geografi & samhäll. Så önska mig lycka till!

Av elvira - 9 september 2014 21:59

Av elvira - 1 september 2014 11:28

Hej! Idag är det 1 September 2014 Måndag! Första September är ingen höjdare för mig just nu för att jag är förskyld men det blir ju bättre! Men ja en ny månad och nya möjligheter. Vi närmar oss December som är stoppet föri år och hjälp vad snabbt detta året har gått! Det är ju inget slut ännu men snart så. Fast det ska bli såå mysigt med Höst och Vinter! Dom vackraste årstiderna på året. Jag ska ta upp lite saker som är jätte bra med höst som ni alla som inte gillat höst, kommer att gilla!


Nu när det sakta blir kallare kan man börja ha på sig mysigare och tjockare kläder, tjockare filtar att sova med, snygga mössor och skor med bekväm päls. Nu kan man börja dricka en massa gott te, varm choklad och ett kopp varmt kaffe och gossa med kanske en fliskofta. Äpplen börjar bli mognare och redo för att plockas och ätas. Långa promenader bland de vackra löven med olika nyanser och färger. Få till vackra foton med dig bland alla löven. Börja klä ut sig för Halloween för skojs skull till en massa olika monster och övernaturliga saker. Speciellt för alla er som älskar mode och smink, är det inte kul att hålla på med att fixa kanske sin egna kostym och en asgrym sminkning? Börja skära ett ansikte på en pumpa och lägga något gottdoftande ljus i den så att den lyser klart och tydligt. Även kan man lägga stearinljus och gossa framför den lilla lilla brasan. Och om ni inte har prövat på smores, gör det!


Det var några saker som jag älskar med käraste höst! Så nu är det början på en ny månad och en ny årstid. Jag ser iallafall fram emot höst och vinter! Gör inte ni det? När det börjar bli vinter ska jag ta upp några Awesome saker med vinter! Men sha i September har jag inget planerat som jag vet om men det tar sin tid. Det ända jag vet att jag tror på Onsdag ska jag till tandläkaren...woho. Men jag hoppas ni kommer göra något roligt nu i både Höst och September! Har ni något att dela med er på kommentarerna ser jag fram emot dom!


 

Presentation

Vas happenin'

Jag heter Elvira men blir oftast kallad för Elle!Jag är 12 år gammal och jag driver denna blogg.

Dagliga uppdateringar om min vardag + videos. Sätt er bekvämt och enjoy!

Fråga mig

52 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

One Direction
Zayn Malik

Skapa flashcards