Direktlänk till inlägg 6 december 2013

Jultema & FÖRSTA SNÖN!

Av elvira - 6 december 2013 20:52

Hej! Vi har har julpynt på lyktan. Och gissa vad..IT IS SNOWING!!!! Men annars har jag pratat ut lite med Lina fast önskat att Jonas var där. Han är rolig och förstår mycket. Men annars så har jag också spelat twister med Josefine och Ziki.


     

 
 
Ingen bild

Selenator

6 december 2013 21:05

Precis vad jag trodde! När du skrev att om man bara blir vänner och ovänner hela tiden är man falska vänner!!!!!! Precis vad ni verkar vara!!! Elvira jag trodde att du var lite smartare! Och du sa innan att du alltid bjöd henne på pengar och så vidare, sen uppskatta hon 0 procent. Det verkar/ känns som om du bara var efter henne hela tiden och att hon är boss!!! It,s what I think :) Ps: "henne" som jag säger är Jossan!!!!!!!!!!!

elvira

6 december 2013 21:47

Vet, men idag i lyktan sa hon förlåt. Då sa jag, jag vet nt. Men sen från ingenstans tvinga Ziki mig. Men jag ska se om hon förstjänar min förlåtelse. Annars är det tystnadsplikten !

 
Ingen bild

Selenator

7 december 2013 15:23

Okej Elvira!!! Jag säger så här från mitt eget hjärta!!!! Bli vän med Elissa och Jossan, då har du fått två vänner tillbaka. Jag skiter i! Men samtidigt har du förlorat en vän.....MIG!!! Jag har aldig gillat någon av de, jag blev vän med Elissa för din skull!! Så att du skulle få reda på allt om henne och så vidare!! Det är upp till dig, jag lovar det här var svårt att bestämma! Men du kommer bli som förr! Jag minns dig då, jag var glad att du inte var med mig! Men efter ert bråk lärde jag mig mer och mer om dig!! Du var som min andra pusselbit, och du var sällsynd! När jag hittade dig kändes det som om du vore min syster,, eller nästan. Men det viktigaste var att du var ärlig! Du var snäll! Du var skön! Du var Elvira! Alltså raka mottsatsen till Elissa! Språk: Selena you rak kråka yta!!!

elvira

7 december 2013 18:53

Jag blev vän med Jossan för det som hände i lyktan. Men nu ville jag se om hon kunde sköta sig och inte ljuga. När jag och elissa var vänner gav jag henne chanser. Nu har jag get jossan en andra chans. Jag ska se om hon kan klara av det. Jag ville bara veta vem Jennifer var så i jag ville vara snäll. Men jag är samma Elvira ändå vad som än händer just nu! Jag har lärt mig att Only god can judge me. Så om jag blir vän med henne så ska jag vara denna tjej. Just nu! Jag var puckad den tid. Men musiken och 1d har fått mig på andra tankar. Och mina vänner. Så vad som än händer står jag fortfarande på fötter! Och fortsätetr vandra. :)

 
Ingen bild

Selenator

7 december 2013 19:47

Elvira, du kommer inse allt efter ni har blivit vänner!!! Jossan har inte varit problem men Elissa, jorå!! Du förstår mig inte Elvira. Inte alls! Det sårar mig rejält att skriva det. Men jag kan inte rå för det!!!!!!!! Det är bara så Elvira, du har aldrig varit bästa vän md mig, men du är ändå en av mina absolut bästa av bästa av bästa av bästa av bästa av bästa av bästa av bästa personer jag träffat!!!! Jag kommer inte förlora directioren som är galen i zayn, eller musik pasionerande tjjen,,, men jag förlorar dig!!! I hope u undrrstand! Jag kommer att respktera dig rent sakt! Mn inte dig som vän! Bue!

elvira

7 december 2013 20:25

Mina oroa dig inte, this girl has one direction infection xD. Jag förstår! Jag tänker inte bli vän med henne. Men kanske någon vacker dag hon bevisar att hon kan vara like us other! Vet jag inte vad som händer. Jag ska aldig ändra på mig. Jag vill fortfarande vara liten fortfarande vara galen och fortfarande ha bra vänner ;)

 
Ingen bild

Elissa

8 december 2013 08:10

:-(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elvira - 13 mars 2015 22:44

Hej..det var ett tag sen huh? Jag är jätte ledsen och även för att jag inte har sagt något. Men jag kanske funderar på att sluta med att blogga eller kanske bara ta en paus. Jag vet inte varför riktigt...jag vill gärna försöka men det kanske kommer d...

Av elvira - 21 januari 2015 20:27


Av elvira - 15 januari 2015 22:52


Av elvira - 15 januari 2015 22:49

Hej! Ledsen för inget inlägg på sistone. Jag verkar bara inte haft intresset eller ork till att blogga. Det kanske kommer bli så ett tag men inlägg kommer iallafall! Igår var det lika komplicerat väder som idag. Igår regnade det, sedan slutade, se...

Av elvira - 1 januari 2015 23:20

Hej! Vi har ju inge setts sedan 2014? Haha. Japp nu är det 2015. Jag kommer säkert fortfarande skriva 2014 och december i skolan haha. Men ja, mitt nyårsafton var rätt hyfsat. Emina kom som vanligt och sovde över, vi åt, dansade, lyssnade på musik oc...

Presentation

Vas happenin'

Jag heter Elvira men blir oftast kallad för Elle!Jag är 12 år gammal och jag driver denna blogg.

Dagliga uppdateringar om min vardag + videos. Sätt er bekvämt och enjoy!

Fråga mig

52 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

One Direction
Zayn Malik

Skapa flashcards