Alla inlägg den 13 mars 2015

Av elvira - 13 mars 2015 22:44

Hej..det var ett tag sen huh? Jag är jätte ledsen och även för att jag inte har sagt något. Men jag kanske funderar på att sluta med att blogga eller kanske bara ta en paus. Jag vet inte varför riktigt...jag vill gärna försöka men det kanske kommer då och då när jag har tid, ork eller lust. Ja nu är jag tretton, min favorit lärare slutade idag och ja mer Michael musik antar jag haha. Det har varit kul att blogga med åren men it fades away with age. Jag har nya saker att göra och kan inte riktigt tänka på bloggen längre. Detta har varit ett stort del av mitt liv som jag idag säger hejdå till. I framtiden, vem vet? Jag kanske börjar blogga igen. Men just nu är allt bara minnen som jag kan komma tillbaks till och återuppleva. Delvis till varför jag inte tar bort bloggen. Tack för alla finna kommentarer jag fått under dessa åren och tack för er som tagit er tid att läsa min blogg. Ha det bra, farväl! :)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Vas happenin'

Jag heter Elvira men blir oftast kallad för Elle!Jag är 12 år gammal och jag driver denna blogg.

Dagliga uppdateringar om min vardag + videos. Sätt er bekvämt och enjoy!

Fråga mig

52 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

One Direction
Zayn Malik

Skapa flashcards