Alla inlägg den 10 oktober 2014

Av elvira - 10 oktober 2014 22:08

Hej! Idag är det äntligen käraste fredag. Och dagen har varit hyffsat, vi började med språkval och jag har tyska. Sedan läste vi en artikel om oss som vi skulle godkänna innan dom tryckte den till tidningen! Spännande ha? Srtikeln var väl rätt okej. Sedan flyttade vi in i vårt nya klassrum som dom byggt upp speciellt bara för oss! Eller ja nästan haha. Det är fint och så men gillade vårt förra lite mera. Men efter skoldagen  som slutade med engeska läxförhör så hade jag ...ugh bosniska. Haha men ärch det gick väl också okej idag. Vi skrev en en text om någon vi fick hitta på fast alla skulle skriva samma sak. Så jag sa att han skulle heta Micheal och så beskrev jag honom som Micheal Jackson hehe. 


Men så efter bosniska kollade jag pånågon bra serie och vid 4 så gick jag och tre andra vänner till Emporia. Vi hade det jätte roligt och var helt galna där inne. Men jag köpte en födelsedagspresent till Mina som jag hoppas hon tycker om! Nu väntar jag på resultaten från Idol. Så, så länge skriver jag ett inlägg och lyssnar ofc på Micheal Jackson thihi. 


 

Av elvira - 10 oktober 2014 22:04

Hej! Dag 10 på min October Challenge är Favourite books. Mina favorit böcker är nog Catching Fire och Mockingjay från Hunger Games Trilogin. Dom är bara så grymt bra och jag rekommenderar dom stort! Men om ni vill läsa den så börja gärna med ettan som är Hunger Games. Och jag varnar er, fangirl hormoner. Just saying it haha.


 

Presentation

Vas happenin'

Jag heter Elvira men blir oftast kallad för Elle!Jag är 12 år gammal och jag driver denna blogg.

Dagliga uppdateringar om min vardag + videos. Sätt er bekvämt och enjoy!

Fråga mig

52 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

One Direction
Zayn Malik

Ovido - Quiz & Flashcards