Direktlänk till inlägg 12 augusti 2014

♬ღThe One Direction Tag ღ♬

Av elvira - 12 augusti 2014 15:00

När ni läser detta inlägg är jag i stugan så detta är ett tidsinställt inlägg. Hej! I detta inlägg ska jag göra...The One direction tag! Jo eftersom jag är galen i One direction så varför inte göra en tag? Nu är det ju också ett bra tillfälle!


1. Hur fick du reda på om One Direction?: Jo det var en solig dag 2011 jag satt på mitt rum och läse en tidning som heter Julia. Det var en kamp mellan One direction och Big Time Rush. Jag visste inte då vem 1D var så jag hejade på BTR men 1D hade fler röster än BTR så jag tänkte ''huh jasså'' sen tittade jag på Zayn och dreglade lite och började lyssna på musik och nu är jag här. Started from the bottom, now we're here! ^^


2. Vilken kille tror du att du är mest lik och varför?: Jag tror att jag är mest lik typ Louis. Han har en galen och rolig personlighet fast kan ta det lugnt ibland. Men även Zayn han kan också vara galen, han gillar att sova (som mig >.<) och han kan ändå vara lugn ch mystisk haha <3


3. Vilken kille shippar du dig mest med och varför?: Jag shippar mig ofc mest med Zayn Malik för han är så damn snygg och ma soulmate ^^


4. Vad är något du älskar och något du hatar om denna fandom?: Något jag älskar är att vi är som en hel ända stor förstående familj fast ibland kan vi bli liteför galna, ärch det var inget galna är vårt motto. Men något jag hatar är kanske att de gillar ma boys haha.

 

5. Om du var tvungen att välja en av kille att ta på en öde ö med dig, vem skulle du välja och varför?: Kanske Louis för hans personlighet/Niall eller Zayn <3


6. Hur många One Direction affischer är i ditt rum?: 12 stycken men det var fler fast mamma sa att jag inte fick ha så många ._.

 

7. Hur du drömmar om att träffa One Direction?: Vilken directioner har inte det!!!! <3



8. Om dom inte hette One direction, vad skulle dom heta då tror du?: Five Hot Directions :D



9. Vilken är din favorit X-Factor framträdande?: Herregud jätte svårt val kan inte välja ledsen det finns för många att välja på!



10. Har pojkarna någonsin retweeted följt, eller alg märke dig på twitter?: Nepp för jag använder inte twitter.



11. Hur reagerade du när du får reda på pojkarna hade vunnit 3 VMA:s?: Lycklig, stolt och inte alls chckad för duh dom är One directiondet är ju självklart <3



12. Vilken plagg från pojkarna garderoben skulle du välja för dem att ge dig?: Någon av Zayns tröjor, jag älskar ahns stil  *-*



13. Om du kan be Niall någon fråga i världen vad skulle det vara? Han skulle svara ärligt: Om han vill gifta sig med mig :D Nej men seriöst *-*



14. Om du var sorteringshatten på Hogwarts vad huset skulle du sätta var och en av pojkarna i?: Det känns nästan som att de alla skulle passat i Hufflepuff men de alla passar nästan med alla husen så det är rätt så svårt. 



15. Vad tyckte du om LWWY musikvideo och låten det själv?: Haha älskade den den var helt galen och bra och låten var grym coh typ fastnar i huvudet!



16. Vilken var den första låten du någonsin hört One Direction sjunga?: ärligt vet jag inte det var säkert något X Factor låt!



17. Har det någonsin funnits en tid då du var så nära att pojkarna men kunde inte gå och se dem?: Det fans en tid då jag var nära på att få biljetter, men har jag dom. Nej. ;_;



18. Har du någonsin varit på en One Direction konsert? Om så är fallet, hur många?: Nepp nada ;_;



19. När var sista gången du allvar grät över pojkarna?: Oh det var någon månad sen eller nej Juni ör att då var det One direction konserten och jag hade inga biljetter :(



20. Vilka är dina topp tre favoritlåtar från Midnight Memories?:

3. Best song ever.

2. You and I

1. Halft a heart <3



21. Tror du att det fel att ha en favorit medlem? Varför eller varför inte?: Nej ajg tycker inte det man tycker om allihopa men har en favorit man tycker liiite speciellt mycket om.



22. Vilken var din favorit del av Kiss you videon?: Haha slutet Zarry fail haha <3



23. Vilken medlem i 1D skulle du välja att vara din allierare om du var i Hunger Games och varför?: Haha ofc Zayn, så han kan vara min Peeta :***



24. Vad tycker du gör någon till en äkta directioner?: Man älskar alla killarna för hur dom är, tycker om deras låtar! Man behöver inte ha alla sakerna, bombera sitt rum med posters av dom eller kläder med för att vara en äkta directioner!


25. Vilken är din favorit tatuering av alla pojkar ens?: Kanske Zayn Maliks arabiska tatuering eller Zap tatueringen!



26. Vad är det galnaste drömmen du har haft om One Direction?: Haha ni skulle bara veta. Har haft en massa galna drömmar om dom. Som innehöll kidnappning, spioner, FBI, kärlek, konsert och turkiet. Haha hakuna matata jag har allt under kontroll..typ..


Så detta var min One direction tag! Jag gillade att den hade så många och roliga frågor som man kunde svara på och att det innehöll lite Harry Potter och Hunger Games också!! Hoppas ni tyckte om den, vi hörs <3


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elvira - 13 mars 2015 22:44

Hej..det var ett tag sen huh? Jag är jätte ledsen och även för att jag inte har sagt något. Men jag kanske funderar på att sluta med att blogga eller kanske bara ta en paus. Jag vet inte varför riktigt...jag vill gärna försöka men det kanske kommer d...

Av elvira - 21 januari 2015 20:27


Av elvira - 15 januari 2015 22:52


Av elvira - 15 januari 2015 22:49

Hej! Ledsen för inget inlägg på sistone. Jag verkar bara inte haft intresset eller ork till att blogga. Det kanske kommer bli så ett tag men inlägg kommer iallafall! Igår var det lika komplicerat väder som idag. Igår regnade det, sedan slutade, se...

Av elvira - 1 januari 2015 23:20

Hej! Vi har ju inge setts sedan 2014? Haha. Japp nu är det 2015. Jag kommer säkert fortfarande skriva 2014 och december i skolan haha. Men ja, mitt nyårsafton var rätt hyfsat. Emina kom som vanligt och sovde över, vi åt, dansade, lyssnade på musik oc...

Presentation

Vas happenin'

Jag heter Elvira men blir oftast kallad för Elle!Jag är 12 år gammal och jag driver denna blogg.

Dagliga uppdateringar om min vardag + videos. Sätt er bekvämt och enjoy!

Fråga mig

52 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

One Direction
Zayn Malik

Ovido - Quiz & Flashcards