Direktlänk till inlägg 11 augusti 2014

♕20 saker jag stör mig på♕

Av elvira - 11 augusti 2014 15:00

När ni läser detta inlägg så är jag i stugan så detta är ett tidsinställt inlägg. Hej! I detta inlägg tänkte jag göra en ''20 saker jag stör mig på'' eftersom jag kan inte komma på något bättre haha.


20. Jag stör mig på att varje gång min pappa är på dåligt humör och jag vill prata med han ber han mig att prata bosniska >.<


19. Jag stör mig jätte mycket på när min syster sprejar hela vårt rum med parfym det är som en bomb fullt av sprej och jag tål inte så mycket parfym så därför går jag aldrig in i Sephora haha. 


18. Jag stör mig såå freaking mycket på störiga stora flugor som for igenom fönstret in i vårt hus och bara njuter av livet och sen bara attackerar dig och dom låter lika högt som att dom har en megafon där deras zurr ljud kommer ifrån.


17. Jag stör mig på folk som räcker lång fingret på selfies/bilder. Liksom vafan har jag gjort dig ._. Men jag bara hatar det och tycker det är så himla störigt och töntigt.


16. Jag stör mig på Violetta (Inget illa menat alla Violetta fans!) men den är bara så dramatsik och alla pratar alltid i mun på varandra vilket är så störigt och man kan knappt höra vad dom säger.


15. Jag stör mig på folk som alltid hackar på en för att dom tycker att det är roligt. Liksom DET ÄR INTE ROLIGT ATT SE MIN INRE ILLSKA >.<!!


14. Jag stör mig på att i Swefilmer kommer det bara en massa störiga reklamer. Liksom man behöver inte ens titta på filmer man kan istället se reklamer. Någon tänker sig ''Jaha vad trevligt med reklam'' sad no one ever!!! -.-


13. Jag stör mig på folk som bara pratar hela tiden under en film som du tycker om. Man bara ''HÅLL KÄFTEN, HÅLL KÄFTE, HÅÅL KÄFTEEEN'' 


12. Jag stör mig på folk som smaskar när dom tuggar tuggumi -.-


11. Jag stör mig på när det kommer reklam hela tiden under en bra film!!!


10. Jag stör mig verkligen på när lärarna ger dig läxor med saker som ni inte gått igenom så mycket och så står du bara där och bläddrar igenom internet som en idiot.


9. På tal om det stör jag mig verkligen på Google Översätt. Liksom den borde bli bättre! Översätter man från svenska till bosniska kommer det på engelska. Liksom whut?


8. Jag stör mig verkligen på folk som uttalar/stavar engelska och svenska fel, då måste jag alltid rätta dom (för jag älskar det haha ^^)


7. Jag stör mig på att i filmer och böcker att någonkaraktär du verkligen älskar dör och man bara ''That's it. I'm done. I'M DONE ;_;''


6. Jag stör mig riktigt mycket på att på kallaser så brukar det alltid hända ett onödigt och töntigt bråk och detär så respektlöst mot den som har gjort kallaset.


5. Jag stör mig på att på natten hör man massa röster och folk som står utanför och skriker och allting och man bara, snälla håll käften eller så gör jag det åt dig >.<...


4. Jag stör mig även RIKTIGT mycket på när mina grannar som har typ 88 stycken barn som springer ner för trappan varje morgon som någon freaking arme som aldrig tar slut ._.


3. Jag stör mig riktigt mycket på att när du är med någon så ringen någon plötligt och den pratar med den i 10000 år och man vet inte ens varför man fortfarande är kvar.


2. Jag stör mig så FREAKING mycket på när man ber snällt om den kan stänga dörren och den inte gör det man bara ''AGJFOJGMFOFHDDOLH'' jag blir helt pissed off ._.


1. Och den saken jag stör mig mest på är......FINNAR. Liksom jag behöver bara säga ordet och alla förstår. Finnar är den mest jobbigaste saken som finns och bara kommer och går hela tiden och bara gör ditt face till England flagga ._.


Så detta var 20 saker jag stör mig på! Jag hoppas att ni gillade den och att vi har något relaterat med något vi stör oss på tillsammans haha! Vi hörs <3


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elvira - 13 mars 2015 22:44

Hej..det var ett tag sen huh? Jag är jätte ledsen och även för att jag inte har sagt något. Men jag kanske funderar på att sluta med att blogga eller kanske bara ta en paus. Jag vet inte varför riktigt...jag vill gärna försöka men det kanske kommer d...

Av elvira - 21 januari 2015 20:27


Av elvira - 15 januari 2015 22:52


Av elvira - 15 januari 2015 22:49

Hej! Ledsen för inget inlägg på sistone. Jag verkar bara inte haft intresset eller ork till att blogga. Det kanske kommer bli så ett tag men inlägg kommer iallafall! Igår var det lika komplicerat väder som idag. Igår regnade det, sedan slutade, se...

Av elvira - 1 januari 2015 23:20

Hej! Vi har ju inge setts sedan 2014? Haha. Japp nu är det 2015. Jag kommer säkert fortfarande skriva 2014 och december i skolan haha. Men ja, mitt nyårsafton var rätt hyfsat. Emina kom som vanligt och sovde över, vi åt, dansade, lyssnade på musik oc...

Presentation

Vas happenin'

Jag heter Elvira men blir oftast kallad för Elle!Jag är 12 år gammal och jag driver denna blogg.

Dagliga uppdateringar om min vardag + videos. Sätt er bekvämt och enjoy!

Fråga mig

52 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

One Direction
Zayn Malik

Ovido - Quiz & Flashcards