Alla inlägg under maj 2014

Av elvira - 10 maj 2014 23:10

Av elvira - 10 maj 2014 19:52

1. Vem är din favorit karaktär? 

Jo så här är det. Jag har så svårt att välja mellan tre stycken. Aria, Ezra och Spencer. Aria är bara så vacker, stark och kämpar för det hon vill och hennes och Ezras relation jag bara älskar henne! Ezra är bara så söt, mystisk och bara helt magisk. Han är så gullig och är det bara jag eller jag har märkt att varje gång typ han ser Arias föräldrar frågar han vid tystnaden helt plötsligt om de vill ha något även fast de inte riktigt gilar han för hans och Arias relation men hey i love him! Och Spencer är bara en så smart, stark, trovärdig och rolig karaktär. Jag älskar hennes skämt och jag älskar hennes line när Aria är hoss Ezras lägenhet och Spencer är bara, Spencer: Är du i hans lägenhet? Aria: Ja Spencer: Sitter du på hans säng? Aria: Nej..(Går bort från sängen) Spencer: (Frågade ngt minns inte) Aria: Nej han är i duschen. Spencer: Tryck 1 ngt haha för att ta sig till en het lärare. Haha. Men det måste vara Aria tyvär jag bara totalt älskar henne!


 


2. Vem tror du är bakom A teamet? 

Det finns en STOR teori om vilka som är bakom A Teamet. Jag såg ett Promo där vid 2-3 Maj som var nyss liten Sneak Peak om säsong 5. Där kom en massa black hoodies och omringade tjejerna så det måste vara fler men de är ju ett lag och de närmaste som typ kommer vid rampljuset om jag ska säga så. Så är det A: Alison, T: Toby, E: Ezra, A: Aria, M: Mona. Och jag har alltid i början trott att Alison var A men vet inte riktigt längre. Och A teorin kanske stämmer för att alla förutom Aria har man fått reda på har något att göra med A. Toby, Mona och Ezra! Men Aria är jag osäker på så jag tror att det kommer komma fler nya i säsong fem för Aria kan nog inte stämma. Men allihopa har slutat arbeta för A eller vi vet ju riktigt inte det med Ezra men han arbetade inte riktigt för honom han bevakade tjejerna bara på grund av hans bok han skrev. Men jag tror på han de han sa i säsong fyra om att han alltid älskat henne och slutade skriva på hans bok!


3. Vem stöttar du?

Helt klart...EEEEEEEZZZZRRRRIIIAAAA!!!! Åh jag är kär i det paret de är bara för gulliga och för perfekta. Ezra vill bara att hon ska vara lycklig, Aria vill bara att han ska vara lycklig, De gör slut för att skydda varadra från faror och de älskar varandra så mycket att de till och med berättade för Arias föräldrar om att hon är ihop med hennes engelska lärare (svenskalärare om vi säger på svenska) Jag hatar iden av att Aria blev tillsammans med Jake och allt och det med hans bok. Men även fast Aria är arg för det med boken så kan hon inte bry sig mindre om vad som händer med honom. Tanken smällter inte, inte ens lite :)

 


4. Mest minnesvärda ögonblicket i showen.

En sån wow/bra sak på showen kanske är att man blev ju jätte glad när de äntligen fått reda på ''A'' som inte riktigt var det (Mona) Och det sista avsnittet från säsong två var då att de avslöjade Mona och att Ezra och Aria dansade på skolbalen och bara wow good job Ezra. Annars så glömmer jag aldrig att Ezra blev så mysko och allt de med kamerona :( Och något som kommer sitta kvar ett bra tag kommer säkert vara att Ezra blev skjuten av A :( Snälla, åt det ske ett Caleb mirakel (Han blev oxå skjuten tidigare i programet men klaarde sig :)


5. Favorit skurk.

Med det mennas med säkert de som Toby, Mona osv är. Så är det nog Ezra och Toby ;) <3


6. Vem tror du vill eller kanske är en skurk?

Någon som vill har jag ingen aning om men en som kanske är så kanske jag vet inte varför men Alison ljög ju om sin död kanske Maya gör det oxå så kanske Maya är en skurk, det är bara något jag tänkt på men annars Jenna/Jason/Wren.


7. Vilken tjej tycker du har blivit mest plågad av A?

Det står mellan Spencer och Hanna både två har haft det jätte jobbigt med A. Men det kanske är Spencer mest.


8. Vilken av de fyra flickornas stil gillar du mest? Och vilken är mest relaterad till din stil?

Jag tycker att Aria har en riktigt snygg stil faktiskt. Men den som nog har mest relaterad med min stil är kanske Emily om jag ska välja mellan någon av de.


9. Varför ser flickorna fortfarande Alison? Tror du att det finns något mer bakom det?

De vill ju få fram mer svar och ledtrådar om den natten då allt det där med Alison hände så det är väl inte konstigt den som mördat Alison är ju A. Och nej jag tror inte det finns något mer bakom det.


10. Vem är din crush på showen?

Ezra, Wren och Mike! De är ju så gulliga och snygga ^^ 


 


11. Vem är din mins favorit karaktär? (Av de fyra tjejerna)

Jag hatrar ingen av de jag älskar allihopa. Men Emily verkar lite trist ibland så kanske hon men jag älskar ändå men om jag skulle vara tvungen så Emily.


12. Vilken var den största chockerande ögonblicket för dig?

Det med Ezras bok och att han övervakade dom :(


13. Tror du att Toby verkligen är död?

Eftersom att det har gått igenom sen långt tillbaka vet man nu att han inte var död. Så nej.


14. Vem har den mest komplicerade relationen?

Det måste nog vara Ezra och Aria :( Det har haft det så tufft de har kämpat och de har gått igenom allt bara för att de älskar varandra. Men nog Ezria.


15. Vilken är den sötaste relationen?

Ezria & Spoby men ofc kommer EZRIA alltid först! <3


16. Mona Eller Jenna?

Mona även fast hon arbetade för A var hon ändå sann mot Hanna ett tag och äslakde verkligen henne!!


17. Garret Eller Wilden?

Wilden men egentligen ingen av de.


18. Sean Eller Ben?

Sean.


19. Paige Eller Maya?

Egentligen ingen men Maya gjorde Emily mer lyckligare och Paige har en kaxig attityd som jag inte gillar Emily förtjänar bättre.


20. Travis Eller Caleb?

Caleb fast det var jätte snällt av Travis att han gav Hanna pengar.


21. Wren Eller Toby?

Spencer och Toby är helt klart ett perfekt par men jag gillar Wren och hans accent ^^

22. Jason Eller Ezra?

Helt klart EZRAAAAA <333333


23. Vilken säsong hittils är din favorit?

Säsong 2 ^^ Hhaha <3


24. Vem tror du är A? 

Som jag sa tror jag att Maya fejkat som Ali gjorde och Ian. Någonting säger mig bara det att Maya och Ian fejkat. Jag tror också att Paige kan vara A. Men det är alltid en överraskning vem som hellst kan vara A.


25. Vad skulle du göra om A var efter DIG?

Av någon konstig anledning har tjejerna aldrig gardinerna helt stängt men om jag var de eller om A var efter just mig skulle jag spärrat min dörr och lagt 4 lagers dörr, stål fönster och haft vinter kläder innomhus :) Nej jag skojar men vem vet eller jag vet riktigt inte vad jag skulle gjort. Kan bara inte se situationen verklig men jag skulle sagt till en vuxen.


Everyting is a game, A is the player and the liars are his enemies.

Everyting is a dollhouse, A is the children and the liars are the dolls.


Kisses

--E


 

Av elvira - 6 maj 2014 21:52

Presentation

Vas happenin'

Jag heter Elvira men blir oftast kallad för Elle!Jag är 12 år gammal och jag driver denna blogg.

Dagliga uppdateringar om min vardag + videos. Sätt er bekvämt och enjoy!

Fråga mig

52 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

One Direction
Zayn Malik

Ovido - Quiz & Flashcards