Alla inlägg den 1 april 2014

Av elvira - 1 april 2014 14:56

Hej! Ja idag är det då April. Skoldagen har väl varit nja godkänt men inte den bästa. Det var lite kallare idag än vad det var igår och det var ju trist. Men vi hade Reotrik och det var riktigt kul! Men nu är det April och saker jag vet ska hända i April är:


Tivoli, med min sjuka/kära/jobbiga & konstiga klass. 

Påsklov, då jag troligtvis kommer göra en ny video med Emina!

Få reda på om jag kommit in på Kollo! Snälla håll tummerna för mig ♥


Sha, det är det ända jag vet men  ja vad ska man säga, Hello April, Surpise me. Så jag hoppas April ändå blir perfekt/varm och bara bäst. Det är inte så lång tid tills det är Juni bara två månader känns riktigt sjukt hur snabbt detta året har gått då är det ju ett bra tecken på att året än så länge varit bra, allt som man njuter av eller gillar går fort eller är det bara jag som tycker det? När man bara vill att dagen är över tar det riktigt lång tid. Men ja idag vet jag inte vad jag ska göra sitta hemma eller kanske gå ut senare för jag hade tänkt att..ni vet, bloggning är inget för mig längre jag känner mig inte som en bra bloggare så jag hade tänkt att sluta med att blogga..men några sista ord: April!!!! APRIIIIL!!!! :DDDDD ♥♥ (Haha ska inte sluta </3)


   

 

Presentation

Vas happenin'

Jag heter Elvira men blir oftast kallad för Elle!Jag är 12 år gammal och jag driver denna blogg.

Dagliga uppdateringar om min vardag + videos. Sätt er bekvämt och enjoy!

Fråga mig

52 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

One Direction
Zayn Malik

Skapa flashcards