Alla inlägg den 11 augusti 2013

Mys

Av elvira - 11 augusti 2013 12:08

Yolo

Ja idag ska jag och mamma till Emporia och längtar för att jag har tjatat hela veckan

om att gå dit så ÄNTLIGEEEEN

Aq Va Kul

 

Ja på Tisdag ska jag gå med 7 eller 9 stycken till, Till Aq Va Kul.

För att dom lovade det ^^ Hehe men ätnligen får jag simma i ett inomhus bad :D

Men ja för jag älskar basenger och poolar så det kommer att bli kul och Jossan är en av dom :B

 

Ridning

 

På fredag ska 10 stycken bli utlottade till att gå och Rida i jägersro.

Och som tur vet jag vart det liger för att där sammlas man när man ska åka på kollo ;) <3

Ja men det kommer bli askul och jag hoppas att jag får plats men då vill jag ha en vitt häst med svart fläck runt

ögat eller brunt ;p Yeah Elvira style :D Och även om den har ett namn ska jag kalla den Sydney! :B

Ni kanske nu tycker att det är lite akward. Men jag brukar heta så på Rollspelen i msp man säger

Sidni (utal) på svenska men Sydney på Engelska fast lite längre E inte ett snabbt xD

 Ingen bild för detta inlägg tyvärr, ses :)

Presentation

Vas happenin'

Jag heter Elvira men blir oftast kallad för Elle!Jag är 12 år gammal och jag driver denna blogg.

Dagliga uppdateringar om min vardag + videos. Sätt er bekvämt och enjoy!

Fråga mig

52 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

One Direction
Zayn Malik

Ovido - Quiz & Flashcards