Alla inlägg under juli 2013

Av elvira - 17 juli 2013 10:51

Hej bloggen på måndag den 23 åker jag och min syster om det finns plats.

Då åker vi till tjej läger. Vi åker måndag morgon tror jag till tisdag kväll.

Om jag hinner tanka mobilen kan jag blogga där ifrån men om jag inte hinner

så lägger jag upp blogg inläg på tisdag kväll :)


Kommer göra en packnings video men ska till lycktan när den börjar 

så att jag kan hämta lapp för man ska ha med sig lite saker.

Hejdå ♥ Ock just det .. DET ÄR BARA GIRLS MAAAN!!!!

 

   

Av elvira - 16 juli 2013 21:46

Hej kollar på en film just nus om heter Just Wrigt och den är jätte bra ;)

Det är reklam just nu så har lite tid över att göra ett blogg inlägg ;) <3

Men måste dra innan den börjar igen :) <3


 

Av elvira - 12 juli 2013 20:05

Hej bloggen ♥ Om ni såg mitt första inlägg på bloggen var det ett video klipp.

Men nu ska jag berätta om dagen jag ska torka håret strax.

Efter en lång och kall dag på stranden fast kul.

För ska vara med Josefin :)

Hoppas hitta felet med min blogg :( ... Det var min första och bästa blogg och

det kommer ta tid att bygga upp bloggen som jag gjorde med den ♥


     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Vas happenin'

Jag heter Elvira men blir oftast kallad för Elle!Jag är 12 år gammal och jag driver denna blogg.

Dagliga uppdateringar om min vardag + videos. Sätt er bekvämt och enjoy!

Fråga mig

52 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

One Direction
Zayn Malik

Skapa flashcards